poniedziałek, 18 lutego 2013

Dobre dobrego początki

Cześć, nazywam się Michał i witam was bardzo serdecznie na nowym blogu o tematyce gier komputerowych.

Będę tu przedstawiał wszystko co aktualnie robię w tej dziedzinie, z opisami, a także zaspamuje was setkami nowości na temat owych gier komputerowych.

Więc może na początku się poznajmy. Jak już wspomniałem nazywam się Michał, jestem 18 latkiem i z grami mam wiele wspólnego. Praktycznie od początku swojego życia miałem z nimi do czynienia. Aktualnie uczę się w 2 klasie technikum informatycznego, więc jak widać chcę z informatyką ,,związać swoje życie''. Posługuję się pseudonimem Micer, więc nie zdziwcie się jak będę tak siebie nazywał.

A teraz może garść informacji.
Pomysł na własnego bloga nie wziął się z niczego. Jest to efekt wieloletniej fascynacji grami komputerowymi i całą otoczką, która jest z nimi związana.
Pewnie zapytacie czy mam jakieś doświadczenie w tego typu blogach. Odpowiedź brzmi - nie. Może nie brzmi to zachęcająco, ale postaram się pisać w sposób rzetelny, ale też jak na blog przystało, kompletnie subiektywny. I najważniejsze - to Wy będziecie mogli decydować co tam tym blogu będzie się znajdowało, tak więc zachęcam do rzucania propozycji :)

To na razie do zobaczenia,
Micer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz